Barnetoget i Oslo sentrum på 17. mai

17. mai tog Slottet flagg

Flere foreldre har stilt spørsmål om 17. mai i år. Kommunen har beredskapsplan for 17. mai,  som er utarbeidet i tett samarbeid med politiet. Beredskapsplanen justeres i forhold til gjeldende trusselvurdering. Pr dato vurderer PST trusselsituasjonen som lav.

Mer informasjon om barnetoget i sentrum finner du på Oslo kommunes nettside.

Nordvoll og Haukåsen sammen i barnetoget

Nordvoll skole stiller ikke med eget tog i år, da det i de siste årene har vært svært få som har meldt seg på. De elevene som ønsker å gå i barnetoget i Oslo sentrum 17. mai er velkommen til å gå sammen med Haukåsen skole. Haukåsen skole skal i år gå som skole nr. 8 i barnetoget!

Foresatte må sørge for transport til Festningsplassen og voksenfølge i toget.

På grunn av sikkerheten vil ledsager innkalles til et møte torsdag 27. april kl. 16.30- 17.00 på Haukåsen skole for å gjennomgå beredskapsplanen. Dersom eleven ikke er påmeldt innen fristen og ledsager ikke har deltatt på møtet den 27. april, kan ikke eleven gå i tog.

Nærmere info er sendt i ranselposten.