Ledelsen

Ledelsen ved Nordvoll skole:

Per Korsvik.jpg
Per Korsvik
rektor
per.korsvik@osloskolen.no

Per er utdannet lærer med litteraturvitenskap, historie og engelsk i fagkretsen. Han har videreutdanning innenfor ledelse og veiledningsmetodikk. Per har hatt ulike roller innenfor oppvekstfeltet og har i tillegg til erfaring som lærer, vært rektor, områdedirektør og kommunalsjef. Per startet på Nordvoll skole i september 2023.

Lene Simenstad.jpg

Lene Simenstad
assisterende rektor
lene.simenstad@osloskolen.no

Lene er utdannet vernepleier og har praktisk pedagogisk utdanning, spesialpedagogikk 1 og 2, veiledningspedagogikk, og lederskap og omstilling på BI. Lene har jobbet på Nordvoll skole i 25 år i mange ulike roller. Hun startet som lærer, har veiledet i skolens veiledningsteam og har siden 2005 jobbet i ledelsen først som undervisningsinspektør og som assisterende rektor siden 2013.

Janne Karlsen.jpg

Janne Bull Karlsen

janne.karlsen@osloskolen.no

Janne er utdannet lærer med etterutdanning i spesialpedagogikk og sosialpedagogikk fra SLHK.
Hun har jobbet på Nordvoll skole siden 1996, hun startet på Nordvoll skole som lærer, og fra 2009 har hun jobbet som undervisningsinspektør.

Pia Johansen.jpg

Pia Johansen
pia.johansen1@osloskolen.no

Pia har en bachelor i spesialpedagogikk, med fordypning i psykologi og endringsledelse. Hun har videreutdanning på masternivå i utdanningsledelse. Pia har arbeidserfaring som avdelingsleder på sykehus, støttepedagog i barnehage, spesialpedagog i grunnskolen, leder for sommerskole og avdelingsleder for bolig for barn og voksne med psykisk utviklingshemming og autisme. Pia har jobbet på Nordvoll skole siden november 2021.

Helena Bakjord.jpg

Helena Bakjord Shum
helena.shum@osloskolen.no

Helena har bachelor i pedagogikk og master i spesialpedagogikk, med fordypning i rådgivning og veiledning. Hun har videreutdanning i spesialpedagogikk 1, og utdanningsledelse på masternivå. Helena har arbeidserfaring som støttepedagog i barnehage, og som spesialpedagog, sosiallærer og avdelingsleder i grunnskole.  Helena startet som undervisningsinspektør på Nordvoll skole mai 2023.

Lill Helen Meisingset.jpg

Lill Helen Meisingset
avdelingsleder

lill.meisingset@osloskolen.no

Lill Helen har bachelor i spesialpedagogikk og master i spesialpedagogisk veiledning med fordypning i utviklingshemning. Hun har etterutdanning i flerspråklighet, og videreutdanning i offentlig styring, ledelse og økonomi. Hun har erfaring med direktearbeid som spesialpedagog i førskoleteam, som spesialpedagogisk veileder og kursholder. Lill Helen startet som avdelingsleder på Nordvoll skole i september 2023.