Godt nyttår

en person med briller

Per Korsvik som har fungert som rektor ved skolen siden september, er nå fast tilsatt i stillingen.  Per Korsvik er utdannet lærer med litteraturvitenskap, historie og engelsk i fagkretsen. Han har videreutdanning innenfor ledelse og veiledningsmetodikk. Per har hatt ulike roller innenfor oppvekstfeltet og har i tillegg til erfaring som lærer, vært rektor, områdedirektør og kommunalsjef.

Avisen Klassekampen har satt lys på og skriver om autisme i sin utgave 09.12.23. Avisen besøkte i den forbindelse Nordvoll skole og snakket med både elever og lærere. Vi synes artikkelen gir et nyansert bilde av den store variasjon som finnes innenfor autismediagnosen. Vi har fått lov til å dele artikkelen her, og dette er anbefalt lesning. Vi benytter samtidig anledningen til å ønske våre elever og foresatte et skikkelig godt nytt år!

Artikkel fra klassekampen 09.12.2023